10 Haz 2017

Zile'de Öğrencilere Karneleri Kaymakam TEZCAN Tarafında Verildi



09 Haziran 2017 tarihinde sona eren 2016-2017 Eğitim Öğretim yılı II.Dönem Karneleri ve Takdir, Teşekkür ve Onur Belgeleri Karne dağıtım törenleriyle öğrencilerimize verildi.

Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN Mehmet Akif İlkokulu ve Atatürk İlkokulunda karne dağıtım törenlerine katıldı. Karne dağıtım törenlerinde öğrencilere hitaben bir konuşma yapan Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN;"Öğrencilere Kitap okumanın önemini anlatarak bol bol kitap okumaları tavsiyesinde bulundu. Öğrencilerin çalışmaları ve başarıları hakkında Okul idarecilerinden ve sınıf öğretmenlerinden bilgi alan Kaymakam TEZCAN; Öğrencilere zamanı etkin ve verimli kullanmalarına yönelik öğütlerde bulundu. 2016-2017 Eğitim-Öğretim döneminde emeği geçen tüm arkadaşlarıma huzurlarınızda teşekkür ediyorum.

Öğrencilerimize, yavrularımıza başarılar diliyorum. Yaz tatilini iyi değerlendirmenizi, kitap okumayı ihmal etmemenizi ve bilgisayar başında çok zaman geçirmemelerini söyledi. Velilere “ Çocuklarınızla birlikte sizlerde zorlu ve stresli zamanlar geçirdiniz. Şimdi çocuklarınızla birlikte sizlerde karne heyecanı ve sevincini yaşıyorsunuz. 2016-2017 Öğretim yılının tamamlanmasında gayretleri ile Öğrencilerimize, fedakarlıklarıyla Öğretmenlerimize ve Velilerimize sevgi ve saygılar sunar, başarılarının devamını dilerim" dedi.

Ayrıca karne dağıtım töreninde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün ilçemizde öğrenim gören öğrencilerin başarılarının artırılması, öğrencilerin milli, ahlaki, insani, manevi ve kültürel değerlerini benimseyen, koruyan ve geliştiren; ailesini, vatanını, milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan, insan haklarına ve ülkemize karşı görev ve sorumluluklarını bilen ve bunları davranış haline getirmiş bireyler olarak yetişmelerinin teşviki amacıyla yürüttüğü “Ödül Dükkanı Projesi”nde ödül almaya hak kazanan öğrencilerimize Hediye çekleri Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN tarafından verildi.

Hiç yorum yok: