19 May 2017

Zile Tamirciler Odası Başkanlığınca Zile Sanayi Sitesinde Mevlid-i Şerif Okutuldu


Zile Tamirciler Odası Başkanlığınca düzenlenen Mevlid-i Şerif programında, Zile Sanayi Sitesinde bulunan Tamirciler Esnafı bir araya geldi.18 Mayıs 2017 tarihinde Zile Sanayisinde gerçekleştirilen mevlide, Zile Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN, Zile Belediye Başkanı Lütfi VİDİNEL, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Hüseyin DİREK, İlçe Emniyet Müdürü Fatih ÖCAL, İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat KÜÇÜKALİ, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü SARGIN, Akparti İlçe Başkanı Akif SEÇKİN, Oda başkanları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve esnaf katıldı.Mevlit programından sonra Zile Sanayi Sitesindeki Tamirci Esnafına yemek ikramında bulunuldu. Zile Kaymakamı Adnan TEZCAN Mevlid-i Şerif programında yapmış olduğu konuşmasında; “Zile Tamirciler Odası Başkanlığınca Mevlid-i Şerif programı münasebetiyle Zile Sanayi Esnafı ile bir arada olmaktan mutluluk duydum. Yıllarca alın teri dökerek ailesinin geçimini sağlamış ve ebediyete intikal etmiş esnaflarımıza Allahtan rahmet diliyorum. Mesleğini icra eden esnaf ve sanatkarlarımıza hayırlı ve bol kazançlar diliyorum. Programın düzenlenmesine vesile Olan Zile Tamirciler Odası Başkanlığımızı kutluyorum” dedi.

Hiç yorum yok: