3 May 2017

Yemen, Somali ve Güney Sudan İçin Toplanan Yardımların Zile Kızılay Şube Başkanlığına Teslimi Programı


Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN'ın çağrılarından esinlenerek, Kaymakamlığımız önderliğinde Zile'deki tüm Kamu kurumlarımız, Sivil Toplum Kuruluşlarımız, Öğrencilerimiz, Esnaflarımız ve Halkımızın desteği ile 15 Mart-21 Nisan 2017 tarihleri arasında "Yemen, Somali ve Güney Sudan İçin İnsani Yardım Kampanyası" düzenlenmiş olup, 130.333,33 TL yardım toplanmıştır.

Yardım Kampanyası hesaplarımızda biriken bağış Türk Kızılayına ait Ziraat Bankası Bakanlıklar Kamu Girişimci Şubesi ilgili yardım hesapına 24 Nisan 2017 tarihinde Zile Ziraat Bankası Şubesinden havale edilmiş olup, havale dekontu Zile Öğretmenevinde yapılan programda Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN tarafından Türkiye Kızılay Derneği Zile Şube Başkanı Ahmet TOPÇU’ya verilmiştir.
Türkiye Kızılay Derneği Zile Şube Başkanı Ahmet TOPÇU “Yemen, Somali ve Güney Sudan'da yaşayan Müslüman Din Kardeşlerimize İnsani Yardım Amaçlı" toplanan 130.333,33 Tl’lik meblağnın toplanmasında emeği geçen başta Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN, Eşi Tuğba IŞILDAK TEZCAN Hanımefendiye, tüm kamu kurumlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza, öğrencilerimize, esnaflarımıza ve Zile halkına teşekkür ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok: