17 May 2017

Türkiye Şampiyonasında Dereceye Giren Güreşçilerin Zilede Kaymakamlık Ziyareti



Antalyada yapılan 12-13 yaş Serbest Grekoromen Türkiye Şampiyonasında Zile Belediyesi Spor Kulübü lisanslı İlçe Halk Eğitim Müdürlüğümüz kurslarında yetişen Şampiyonada dereceye giren Güreşcilerimizi ve Antrönerleri Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN makamında kabul etti. Dereceye giren güreşçilerimizin Kaymakamımız Adnan TEZCAN'ı ziyaretlerinde, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Murat KÜÇÜKALİ ve İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürümüz İbrahim ÜÇKÖYLÜOĞLU'da eşlik etti.

Antalyada yapılan Türkiye Şampiyonasındaki Güreş Müsabakalarında Serbest ve Grekoromen stilde 59 Kg’da Murat DOĞAN Türkiye Şampiyonu, 32 Kg Adem TEZEL Türkiye Üçüncüsü, 53 Kg Şahin DUR Türkiye Beşincisi, 35 Kg Sefa YILDIRIM Türkiye Yedincisi, 66 Kg Yusuf BİLİR Türkiye Yedincisi olmuşlardır.
Zile Belediyesi Spor Kulübü lisanslı Halk Eğitim Müdürlüğümüz kurslarında yetişen güreşçilerimiz Türkiye Şampiyonasında takım olarak Türkiye 4’üncüsü olmuşlardır.
Antalyada yapılan Türkiye Şampiyonasında derece yapan güreşcilerimiz Zile Stadyumunu önünde karşılanarak Zile Belediyesi önüne kadar protokol ve halkımızla birlikte yürüyüş yapıldı. Güreşçilerimizin başarıları tüm Zileli halkımız tarafından alkışlarla tebrik edilerek sevinç gösterilerinde bulunuldu.
Zile Belediyesi önünde başarılı güreşcilerimiz için yapılan ödül töreninde bir konuşma yapan Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN; Antalyada yapılan Türkiye Şampiyonasında dereceye giren Güreşcilerimizi tebrik ediyorum. Onları bugüne getiren Anne babalarına öğretmenlerine, Gençlik Spor ve İlçe Müdürlüğümüzü, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzü ve Zile Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümüz idarecilerini, Zile Belediyesi Güreş Takımı Antrönerleri Emre ŞAHİN, Emre KAHRAMANER hocalarımızı tebrik ediyor, güreşçilerimizin başarılarının devamını diliyorum.
Güreşçilerimizin isteği daha güzel bir antreman sahasının oluşmasına inşallah hep birlikte vesile olacağız. Zile Belediyemizede spor kulübü kurarak, Güreşimizin daha güzel ihtisaslaşmasına ve alt yapısının oluşmasına katkıda bulundukları için teşekkür ediyorum.
Törende başarılı güreşcilerimize hediyerle ödüllendiren Kaymakam TEZCAN; Tekrar bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, göğsümüzü kabartan ilçemizin adını türkiye şampiyonasında duyuran güreşçilerimizi tekrar tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum" dedi.

Hiç yorum yok: