11 May 2017

Kaymakamımız Adnan TEZCAN Zile Özel İlgi Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezini Ziyaret Etti

10-16 Mayıs Engelliler haftası kapsamında Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN ve Eşi Tuğba IŞILDAK TEZCAN Hanımefendi Zile Özel İlgi Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret etti. Ziyaret kapsamında kurum hakkında bilgi alan Kaymakam TEZCAN, Öğrencilerle sohbet ederek, hediyeler takdim etti.

Ziyaret esnasında değerlendirme yapan Kaymakamımız Adnan TEZCAN; "Ülkemizde yaşayan nüfusun % 7 kadarını engelli yurttaşlarımız oluşturuyor. Anayasamızın özel vurgu yaptığı toplumsal kesimlerimizden biri de engellilerimizdir. Engelli yurttaşlarımıza hizmet kulvarına özel sektörün de girmesi kalite ve ulaşılabilirliği artırmıştır. 
Bu kuruluşları bu yüzden idare olarak çok önemsiyoruz. Ancak hala engelli yurttaşlarımıza ulaşmak hususunda bazı eksiklerimiz var. Bu eksiklerin giderilmesi noktasında özel kuruluşlara da görev düşüyor. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile bu özel kuruluşlarımız daha fazla bilgi alış verişinde bulunmalıdır" dedi.

Ziyaretten dolayı Zile Özel İlgi Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürü Aysel EKEN ve Kurucu Gülsüm YAZICI Kaymakamımız Adnan TEZCAN ve Eşi Tuğba IŞILDAK TEZCAN Hanımefendiye ziyaretten dolayı teşekkürlerini belirttiler. Ziyarete İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat KÜÇÜKALİ, Şube Müdürü Fethi SAYIŞ eşlik etti.

Hiç yorum yok: