5 Nis 2017

Zile'de Kaymakamlığın önderliğinde, Kamu Kurumları ve Toplum Kuruluşlarının Desteğiyle,Kermes Açıldı


Kaymakamlığımız önderliğinde, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının desteğiyle, Yemen-Somali- Güney Sudan için yardım kampanyası kapsamında 4-7 Nisan 2017 tarihleri arasında açık kalacak, Tutlupınar Camii yanı Yeni Kültür Merkezindeki kermesimizin açılışı bugün, Sayın Valimiz Cevdet CAN, Eşi Naime CAN Hanımefendi, Tokat Milletvekili Prof. Dr. Celil GÖÇER, Kaymakamımız Adnan TEZCAN, Eşi Tuğba IŞILDAK TEZCAN Hanımefendi, İl Jandarma Komutanımız Albay Hidayet ARIKAN, İl Genel Meclis Başkanı Adem DİZER, Zile Belediye Başkanımız Lütfi VİDİNEL, Siyasi partilerimizin ilçe başkanları, İl Genel Meclisi Üyeleri, Kamu kurum ve kuruluşlarımızın temsilcileri, Muhtarlarımız siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarımızın temsilcileri ve halkımızın yoğun katılımı ile yapıldı.

Kermes açılışımız Kur'an-ı Kerim tilaveti ve mealinin okunmasıyla başladı. Ardından Belediye Başkanı Lütfi VİDİNEL bir konuşma yaptı. Kaymakamımız Adnan TEZCAN, yardım kampanyası ve kermes ile ilgili genel bir konuşma yaptı. Kaymakamımız Konuşmasında; “ Yemen, Somali ve Güney Sudan’da yaşanan kuraklık ve açlık sonucu bu bölgede bulunan Müslüman din kardeşlerimize yardım etmek amacıyla Zile'deki tüm Kamu kurumlarımız, Sivil Toplum Kuruluşlarımız, esnaflarımız ve halkımızın desteği ile insani yardım kampanyası başlattık. Yardım kampanyamızın bir parçası olan kermesimizle, Yemen, Somali ve Güney Sudan’da yaşanan kuraklık ve çatışmalar sonucu açlığa bağlı saat başı çocuk ve insan ölümlerin oluşması nedeniyle, İlçemizde bir farkındalık oluşturmak için kamu kurumlarımız, sivil toplum kuruluşlarımız, esnaflarımız, öğrencilerimiz, bayanların ve tüm Zilelilerin katılımı ile yardım kampanyamız kapsamında bugün kermesimizi açıyoruz. Yüce Türk Milleti tarih boyunca mazlumların ve mağdurların her zaman yarasını sarmış, ekmeğini zor durumda kalan milletlerle paylaşmıştır.
Karınca misali bu insani yardım kampanyasında emeğini ve desteğini esirgemeyerek biz de varız diyen ve bugün bu Kermesimizin açılışına gelen tüm konuklarımıza teşekkür ediyorum. İlçemizde yardım kampanyası ile ilgili farkındalık oluşturulması için afişler basılarak, kamu kurum ve kuruluşlarımızın internet sitelerinden yardım kampanyası hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Dünyanın belli bir coğrafyasında zor durumda olan insanlara yardım etmek için toplumumuzda bir farkındalık oluşmasını sağlamaya çalıştık. Yardım kampanyası ile ilgili Yemen, Somali ve Güney Sudanlı din kardeşlerimiz için yardım hesapları açıldı. Okullarımızda ve kurumlarımızda bilgilendirmeler yapıldı. İnsani yardım kampanyası kapsamında bugün 4 Nisan 2017 Salı günü başlayıp 4 gün sürecek olan geniş kapsamlı kermesimizi açıyoruz. Kermesin düzenlenmesinde emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum” dedi.

Sayın Valimiz Cevdet CAN yaptığı konuşmasında; “Türk milleti her zaman yardım severdir çevresindeki mağdur ve mazlum milletlere tarih boyunca elini uzatmış ve onların yardımlarına koşmuştur. Zile Kaymakamlığımızın önderliğinde başlatılan bu hayırlı işe vesile olan başta Kaymakam Bey'e, tüm Zile halkına ve Yemen, Somali ve Güney Sudanlı din kardeşlerimize yapılacak İnsani Yardım kampanyasına biz de varız diyen yardımsever Zile halkına gönülden teşekkür ediyorum. Yardım kampanyasında her işte olduğunu gibi bu kermesimizde de emeği geçen özellikle bayanlarımıza çok teşekkür ediyorum. Zileliler her zaman yardım yapılacak bir iş olduğunda yardıma koşan insanlardır. Bugün buraya toplanarak komşusu açken tok yatan bizden değildir sözünün gereği bu insani yardım kampanyasında çorbada bir tuzumuz olsun misali yardıma gelen siz değerli hemşerilerimi tebrik ediyorum. Bu güzel yardım organizasyonunda emeği geçen başta Kaymakamımız Adnan TEZCAN’a ve tüm Zilelileri tebrik ediyorum. Kermesimiz bereketli olsun” dedi.

Tokat Milletvekilimiz Prof. Dr. Celil GÖÇER ise konuşmasında “Yemen, Somali ve Güney Sudan yararına yapılan bu insani yardım kampanyası kapsamındaki kermesimizin açılışına vesile olan Sayın Kaymakamımız Adnan TEZCAN Bey'e, tüm kamu kurum ve kuruluşlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza ve Zileli hemşerilerimize, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Açılış konuşmalarından sonra;
*İlçe Müftümüz İdris Özarslan'ın yaptığı duanın akabinde,
*Valimiz Cevdet CAN, Eşi Naime CAN Hanımefendi,
*Tokat Milletvekili Prof.Dr. Celil GÖÇER,
*Kaymakamımız Adnan TEZCAN , Eşi Tuğba IŞILDAK TEZCAN Hanımefendi,
*İl Jandarma Komutanımız Albay Hidayet ARIKAN,
*İl Genel Meclisi Başkanı Adem DİZER,
*Zile Belediye Başkanımız Lütfi VİDİNEL,
Siyasi partilerimizin İlçe Başkanları, İl Genel Meclisi üyeleri, Kamu kurum ve kuruluşlarımızın temsilcileri, Muhtarlarımız, sivil toplum kuruluşlarımızın temsilcileri, siyasi parti temsilcileri ve protokolün katılımı ile kermes açılışımız yapıldı.

Kaymakamımız Adnan TEZCAN “Yemen, Somali, Güney Sudan için insani yardım kampanyası kapsamında açılışını yaptığımız Kermesimize katılımlarından dolayı protokole ve tüm Zile halkına teşekkürlerini belirtirken 4-7 Nisan 2017 tarihleri arasında devam edecek Kermesimize tüm Zileli halkımızın desteklerini bekliyor, kermesimize davet ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok: