16 Nis 2017

Tokat Zile referandum sonuçları ve oy oranları

Zile ilçesi Cumhurbaşkanlığı (Başkanlık) ve Anayasa değişikliği için yapılan 16 Nisan referandum sonuçları (seçim sonuçları) açıklandı.


16 Nisan referandum sonuçlarına bu sayfadan ulaşabilir ve güncel verileri takip edebilirsiniz. Cumhurbaşkanlığı veya diğer ifadeyle Başkanlık oylamasına ve anayasa değişikliğine verilen "evet" oyu oranı ve "hayır" oyu oranı aşağıda ki şekildedir. Zile halkının sandığa yansıttığı oy oranları yüzdelik olarak kaydedilmiştir.
 Tokat Zile için 2017 yılı referandum sonuçları;

Toplam Seçmen:42140
Toplam Sandık:199
Açılan Sandık: 199%
Evet: 50%
Hayır: 50%

*Güncel veriler için lütfen sayfayı yenileyiniz.

Yüksek Seçim Kurulu tarafından halk oylaması seçim sonuçları resmi olarak daha geç yayınlandığından, Zile için yayınlanan bu Cumhurbaşkanlığı (Başkanlık) ve Anayasa referandum sonuçları resmi nitelik taşımamaktadır. Ancak resmi sonuçlarla paralellik göstereceği tahmin edilmektedir.

Hiç yorum yok: