16 Şub 2017

ZİLE'DE ÖĞRENCİLERİN TAŞIMA GÜVENLİĞİ TAŞIMALI EĞİTİM TOPLANTISI YAPILDI


2016-2017 eğitim öğretim yılı 2. Dönem Taşımalı eğitim toplantısı 14 Şubat 2017 Salı günü Belediye Saray Sineması salonunda İlçe Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN Başkanlığında;
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Murat KÜÇÜKALİ,
İlçe Jandarma Komutanımız Yüzbaşı Hüseyin DİREK ve İlçe Emniyet Müdürümüz Fatih ÖCAL,
Güvenlik görevlileri,
Okul Müdürleri,
Oda Başkanları, Üyeleri, Okul Aile Birliği temsilcilerinin katılımları ile taşımalı eğitimde yaşanan sorunlar ve alınması gerekli önlemlerin gürüşüldüğü toplantı, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Murat KÜÇÜKALİ’ nin açılış konuşması ile saat 10:00’ da başladı.
İlçe Kaymakamımız Sayın Adnan TEZCAN, Jandarma Komutanımız Yüzbaşı Hüseyin DİREK ve İlçe Emniyet Müdürümüz Fatih ÖCAL’ın konu ile ilgili fikir, görüş ve deneyimlerini örneklemelerle dile getiren konuşmalarını takiben; Taşıt sahipleri, sürücüler, okul idarecileri ve okul aile birliği başkan ve temsilcilerinin, protokoldeki yetkililere sorunlarını ifade eden ve idareciler tarafından da kendilerine sorunların çözüm önerilerini ifade ettikleri karşılıklı konuşmalardan sonra Jandarma ve Emniyet mensupları eğitim ve bilgilendirme sunumlarını yapmak suretiyle, karşılıklı iyi niyet ve temennilerde bulunularak, toplantı sona erdi.

Hiç yorum yok: