5 Oca 2017

Zile Ancak bu Kadar Tanıtabilirdi..

"ŞEN OLASIN ZİLEM"

DEREBOĞAZINDAN SELLER GELMİYORSA,
SIRA DEĞİRMENLER DÖNMÜYORSA,
EMİĞLU DEVRÜŞ BEKÇİLİK YAPMIYORSA.
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


PATIRDAK KURUMUŞ AKMIYORSA,
HOCANIN PELÜKE UN VERMİYORSA,
KOCA KARADUT KURUMUŞSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


MEMOĞ BAĞ BEKLEMİYORSA,
GENÇLERİ ULUKAVAĞA SOKMUYORSA,
KIRARIM KEMİKLERİNİZİ DEMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


SAF ALİ SEYREK SEYREK YÜRÜMÜYORSA,
GARA PALTOSU TOPUKLARI DÖĞMÜYORSA,
MUSA MİSİR KÖZLEMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


CİPÇİLER KEŞİK SIRSINDA BEKLEMİYORSA,
BIYIKLI KAMİL ABİM CİPİNİ SÜRMÜYORSA,
BATTAL AĞA BOSTAN SATMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


SAKKAOĞLU HACI BAYRAMDA ÜNÜFORMA GİYMİYORSA,
MUZAFFER HAPANCIKLIK YAPMIYORSA,
SAVRUK KADİR DOMİNE TAŞINI YUTMUYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


KAÇAKCI RIFKI ATINI MAHMUZLAMIYORSA,
TÜTÜN KOLCULARINI ATLATMIYORSA,
ÇOLAĞA HEDİYE TÜTÜN VERMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


GÖDEK HASAN BASIK TOPUKLA GEZMİYORSA,
HALOĞLU MİNTAZ KAZ DÖĞÜŞTÜRMÜYORSA,
ZİYA DEDE KAHVEDE ÖNÜNE GELENE SÖĞMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ÇAY MAHALLEDE BADILAR YÜZMÜYORSA,
ÇAKICI EZAN VERMİYORSA,
CİMBİTİN SETEN DÖNMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


BACILAR GAZELE GİTMİYORSA,
ÇUVALLAR BAŞLARINDA GELMİYORSA ,
İŞKEFE TANDIRINDA YANMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ÇIKRIKÇILARIN SARAY YIKILMIŞSA,
GÖSTERMELİK OTEL YAPILMIŞSA,
ELİT AİLE DAĞILMIŞSA,
YAZIKLAR OLSUN ŞİRİN ZİLEM.


DELİ DURMUŞ SIĞIR GÜTMÜYORSA,
MÜRSEL TOPUNU OYNAMIYORSA.
EBECÜCÜK SİMİT SATMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


GARGA PUNARIN YERİ DEĞİŞTİYSE,
FIRTIMANIN SUYU KESİLDİYSE,
SARAÇTAN CANLAR ÇEKİLDİYSE,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM,


KAZCI SADIK MAÇAKIZINI YEYİNCE VAHHHHH DEMİYORSA,
KAMBUR AMET DAVŞAN GANI ÇAYLAR VERMİYORSA,
YALUNĞ AYAK MISTAFA ABİ OTOBÜS SÜRMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ANNAVUTLAR KOYUN GÜTMÜYORSA,
GÖDEKLER EKİN YAYMIYORSA,
HAYRETTİN AĞIZ DOLUSU SÖĞMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


KALELİLER SUCUK YAPMIYORSA,
EĞRİBOYUN MUSKA YAZMIYORSA,
ÜSÜYÜN EMMİ SEPET ÖRMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


HOMAN ÇEKMİYORSA PALAYI,
EMRAH DOLANMIYORSA GALAYI,
CERRAH SARMIYORSA DUMANI,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


BAKKAL ALİRIZA GİTTİ GELMİYORSA,
GAZİ DÖNER KESMİYORSA,
GADEMİN SABRU PAZAR AÇMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ÇIKRIKÇI MÜBAAYA YAPMIYORSA,
HALİL KOCATÜRK TARANIP GEZMİYORSA,
MIDILİ ZAVUZU SATMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


BOĞAZKESEN GEÇMİŞİNİ ARIYORSA,
MERKEPLER KOROSU TEMPO DUTMUYORSA,
KALAYCILAR KAZANDA DÖNMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


DALIKIRIK EYÜP İÇİP BAĞIRMIYORSA,
ÇOLAK GAMBER IŞIKLARI YAK DİYE BAĞIRMIYORSA,
YUKARI PINAR AKMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLE.


GAMBUR TARLA SES VERMİYORSA,
KÖR ÜSÜYÜN HAVUZUNDA ÇİMİLMİYORSA,
MUTAF SOFU DURUP DUA OKUMUYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


AĞBABAYA GİDİLMİYORSA,
GEZİRDE SEMAVER TÜTMÜYORSA,
İSMAİL DEDEYE DUA EDİLMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


DELİ OSMAN YENİ HAMAMI İŞLETMİYORSA,
DELİ ŞEKİRE BABANIZDA GELSEYDİ HAMAMA DEMİYORSA,
KURNADA TAS TAS ÜSTÜNE YIĞILMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


DEMİRCİLER DEMİR DÖĞMÜYORSA,
MAZMANLAR DOLAP DÖNDÜRMÜYORSA,
DÜVENCİLER TAŞ ÇAKMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


IŞIK HAMAMDA GÜYA ÇIKMIYORSA,
ÜNAL BEY HESAP KESMİYORSA,
NECİP CÜMBÜŞE VURMUYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


KALEDEN ÇANTA ÜSTÜNDE KAYILMIYORSA,
BÜYÜKLER LAN ŞARGATALAR DÜŞERSİNİZ DEMİYORSA,
LALEK GÖZÜ ÇEREZ YENMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ARABIN SALINCAK DÖNMÜYORSA,
TİYATROLAR İKİ OYUNA BİR BİLET DEMİYORSA,
KUŞKALDIRAN SADIK YANKESİCİ DÖĞMÜYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM


CİNGİT NİYAZİ GIRNATA ÇALMIYORSA,
KÖÇEK OSMAN KAŞIKLA OYNAMIYORSA,
ARİF AYKUT SİNEMASINDA BİLET KESMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


ÇELTEKLİ MEMET AYETLER OKUMUYORSA,
KEMAL PATLICANI OYMADIM TÜRKÜSÜNÜ DEMİYORSA,
AZİZ CADDELERDE KOŞMUYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


FIRTIMANLI BEKTEŞ KIRIK SARMIYORSA,
RAHMİ, ARİF İĞNE VURMYORSA,
SARAÇLI ALİ EMMİ SIĞIR TOPLAMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


İBOCUN ÜSÜYÜN KELEK SATMIYORSA,
BULGURLARIN ÖMER İÇİP YATMIYORSA,
SÜLÜMAN ABİM ZEYNEP ABAMA BAĞIRMIYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


CEMAL, SÜLEYMAN, ALİ, ÇAVUŞUM, HAKKA YÜRÜDÜYSE,
MEMET, İSMET DERİNDEN BENİ ÜZDÜYSE,
SELAHADDİN, EMİR DÜNYADAN GÖÇTÜYSE,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


KÜÇÜK MURAT ABİM KUŞ KOVALAMIYORSA,
ONBAŞILARIN MAHMUT AT ARABA SÜRMÜYORSA,
ÇOTUK MAHMUT ÇARIK DİKMİYORSA,
ŞEN OLASIN ŞİRİN ZİLEM.


DAHA NİCE DEĞERLERİMİZİ KALEME ALAMADIĞIM UNUTTUĞUM KİŞİLER VE YERLER OLABİLİR.PEŞİNEN ÖZÜR DİLERİM.SAYGILARIMLA.
HASAN KANÇAĞI O3/01/2017

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"Hasan Kançaği"
DEĞERLİ ARKADAŞLAR ZİLEDE YAŞAMIŞ YAŞI 60 CİVARI OLANLAR BUNLARI BİREBİR TANIR ANCAK DÜŞÜK YAŞLILAR BÜYÜKLERİNDEN DUYMUŞ OLABİLİRLER

Adsız dedi ki...

Sayın Hasanbey!.. şiirinizi okuyunca yüreğim sızladı,selamlar....