16 Kas 2016

TÜRKİYE SAĞLIKLI BESLENME VE HAREKETLİ HAYAT PROGRAMI” KAPSAMINDA ZİLE'DE 15 ADET BİSİKLET DAĞITIMI YAPILDI


Sağlık Bakanlığı’nın yürütmüş olduğu “Türkiye Sağlıklı Beslenme ve Hareketli Hayat Programı” kapsamında, İlçemize bağlı okullarda okuyan 15 öğrencimize 15 Kasım 2016 Salı Günü Saat:09;30’da İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde düzenlenen törenle bisiklet dağıtımı yapıldı.
Düzenlenen törene;
*Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ,
*İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat KÜÇÜKALİ,
*Şube Müdürleri, Okul Müdürleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Bisiklet dağıtımı vesilesi ile törende konuşma yapan Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ; yaşamı kaliteli hale getirmenin bir yolunun da yaşama hareket katmaktan ve obezite ile mücadeleden geçtiğini belirterek Sağlık Bakanlığı ve Mili Eğitim Bakanlığı arasında yapılan protokol gereği sağlıklı yaşam ve sporun hayatımıza katkısını artırma adına, bugün İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzce belirlenen çocuklarımıza bisiklet dağıtımı yapacağız. Hastalık gelmeden nasıl kaliteli bir hayat sürdürebiliriz.
Bunun için çalışıyoruz.Öğrencilerin mutluluğuna ortak olduklarını belirterek, Sağlık Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ortaklaşa düzenlenen projede okul müdürleri ve öğretmenlerce belirlenen öğrencilerimize bisiklet dağıtımı yapmak üzere bugün bir araya geldik.
Amacımız sağlıklı, başarılı ve spor yapmayı seven bir genç nesil yetiştirmektir. Bu anlamlı Projenin yürütülmesinde emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim. Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ; Bisikletlerin Öğrencilerimize hayırlı olması temennisiyle konuşmasını sonlandırdı.
Konuşmaların ardından, Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ ve İlçe Milli Eğitim Müdürü, Şube Müdürleri ve Okul Müdürleri tarafından, ilçe genelindeki okullarda öğrenim gören öğrencilere, 15 adet bisiklet dağıtıldı.
🔄

Hiç yorum yok: