22 Eyl 2016

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLAMA PROGRAMI


Zile´de İlköğretim Haftası Kutlamaları ilçemiz Mehmet Akif İlkokulunda yapıldı. 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı İlköğretim Haftası kutlamaları Mehmet Akif İlkokulun’da düzenlenen törenle gerçekleşti. Düzenlenen törene Kaymakamımız;
*Erdoğan Turan ERMİŞ,
*Zile Garnizon Komutanı Yüzbaşı Hüseyin DİREK,
*Belediye Başkanı Lütfi VİDİNEL,
*İlçe Emniyet Müdür V. Bayram DOĞRU,
*İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat KÜÇÜKALİ,
Kamu kurum ve kuruluşlarını temsilen daire amirleri, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri, Okul Müdürleri, öğrenci velileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Tören saygı duruşu ve İstiklal Marşı´nın ardından başladı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat KÜÇÜKALİ´nin günün anlam ve önemimi belirten konuşmasıyla devam etti. Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ; Günün anlam ve önemi ile ilgili yapmış olduğu konuşmasında 2016-2017 öğretim yılının tüm öğrencilerimiz adına başarılı geçmesini dileyerek, öğrencilere çok kitap okumaları konusunda tavsiyelerde bulundu:
Kaymakam ERMİŞ’in konuşmalarından sonra Mehmet Akif İlkokulu öğrencilerince günün anlam ve önemine ilişkin şiirler okundu, halk oyunları gösterisi yapıldı. Daha sonra 15 Temmuz Demokrasi Zaferi Şehitleri Anısına Kahramanlık Videosu izlendi ve 15 Temmuz Demokrasi Zaferi Sergisi gezildi.

Hiç yorum yok: