14 Haz 2016

Zile Anadolu İmam Hatip Lisesi,Öğretmen ve Öğrencilerine Teşekkür Belgesi Verildi


2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İÇERİSİNDE OKUL FAALİYETLERİNDE GÖREV ALAN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERE TEŞEKKÜR BELGELERİ VERİLDİ...
2015-2016 Eğitim-öğretim yılı içerisinde okulumuzun organize ettiği Arapça yarışmalarında öğrencilerimizi hazırlayan Müdür Yardımcısı Hayrullah AKSÖZ ve Meslek Dersi öğretmenlerinden Salih YILDIZ´a ve yarışmalarda görev alan öğrencilerimize Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen Teşekkür Belgeleri verildi.

Ayrıca sene içerisinde okulumuzun mesleki tanıtım programlarında, camilerde ve kutlu doğum programlarında görev alan Kız ve Erkek Sohbet ve İlahi grubu öğrencilere okul idaresi tarafından hazırlanan teşekkür belgeleri törenle verildi.

Bu öğretim yılı içerisinde bu faaliyetlerin hazırlanması ve sunulmasında emeği geçen idarecilere, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.

Hiç yorum yok: