17 Haz 2016

KAYMAKAMIMIZ ERDOĞAN TURAN ERMİŞ KARNE DAĞITIM TÖRENLERİNE KATILDI


Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ; İlçemiz Boldacı köyü ilköğretim Okulunda, Atiye-Bekir Dinçerler İlkokulunda, Atiye-Bekir Anaokulunda, Melikgazi İlkokulunda ve Melikgazi Anaokulundaki Karne dağıtım törenlerine katıldı. Kaymakam ERMİŞ; Atiye-Bekir İlkokulu 1.sınıf öğrencisi olan, kas hastalığı sebebiyle eğitim ve öğretim hizmetini evde alan 1.sınıfı başarı ile tamamlayarak 2’inci sınıfa geçen Eslen Periya IŞIK’a ikamet ettiği evlerinde karnesini verdi. Kaymakamımız Erdoğan Turan ERMİŞ; Tüm Öğrencilere “Tatilde bol bol kitap okuyarak tatillerini en iyi şekilde değerlendirmelerini istedi.Başta öğrencilerimiz olmak üzere, öğretmenlerimizin ve velilerimizin göstermiş oldukları üstün gayret ve çalışmaların semeresinin alındığı bu günde hepinizi içtenlikle kutlar, güzel bir tatil geçirmenizi dilerim” dedi.

Hiç yorum yok: