30 Kas 2013

VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI

ALİ KOLSUZOĞLU
Vefatını büyük bir teessürle öğrenmiş bulunduğumuz:
ZİLE,mizin sevilen simalarından çok değerli, Kolsuzoğlu Sülalesinden Veyis ve Hüseyin Kolsuzoğlunun Yeğeni,Rahmetli Hasan Kolsuzoğlunun oğlu, ALİ KOLSUZOĞLU geçirmiş olduğu kalp krizi sonucu hakkın rahmetine kavuşmuştur , merhuma Cenab-ı Allahtan Rahmet Diler, yakınlarına.ve tüm sevdiklerine Başsağlığı, sabırlar dileriz.
Cenazesi İstanbul-Fatih İSMAİLAĞA CAMİDE,
İkindi namazından sonra EYÜP Mezarlığına defnedilecektir,

2 yorum:

aliriza dedi ki...

allah rahmet eylesin

Adsız dedi ki...

"Mehmet Ali Erdin"
Ben ne Yapayım?
-Zile’den dostum (ağabeyim) 1941 doğumlu Hasan Kolsuzoğlu 3 Ekim 2013 Pazar günü vefat etti. Oğlu Ali Kolsuzoğlu 1964 doğumlu idi, Gebze’de ikamet ediyordu, internet Facebook sitemde de arkadaşımdı, yazışıyorduk. Babasının vefatına olan üzüntülerim ile baş sağlığı dileklerimi ifade eden mesaj yazdım, teşekkür cevabı aldım.. Ali’nin oğlu Hasan Sefa Kolsuzoğlu dedesi Hasan Beyin ölümünden çok etkilenmiş. Babası farkında.. ‘Oğlum, sen dedene çok üzülüyorsun, bir de beni düşün ben ne yapayım?’ Demiş.. Babasının vefatından 57 gün sonra da (29 Kasım 2013 Cuma günü) Ali Kolsuzoğlu kalp krizine yakalandı ve vefat etti; 30 Kasım 2013 Cumartesi günü İstanbul’da ikindi namazından sonra Eyüp Sultan Mezarlığında ebedî istirahatgâhına tevdî edildi (en sadık dost toprağa sırlandı) mekânı Cennet olsun. Oğlu Hasan Sefa babasının facebook sayfasına not düşmüş. Bir anlamda ‘tazarrunâme’.. ‘Baba, sen; dedem için beni tesellî ederken, oğlum; dedene çok üzülüyorsun, ya ben ne yapayım? demiştin.. Peki baba, şimdi ben ne yapayım?..’
Hak ettikleri rahmet duâlarımızla saygı ile anmaktan başka bir yol-yöntem var mı ki? Her ikisini Yüce Allah, katında hoşnut olduğu kulları arasında yarlıgasın.. Yakınlarına ve onlar gibi göçüp giden tüm iyi insanlara baş sağlığı diliyorum..
–Mehmet Âli Erdin- Ankara, 5.1.2013 Pazar