19 Ara 2012

Zile Küllemesi


Zilede yapılan , hamur işi küllemeyi sizlere tanıtmak istedim. Artık sizler ekmek ya da başka birşey mi dersiniz bilemem :) Malzemeler de gayet basit fakat yanlış bilgi vermemek adına tam detaylarını öğrenip ekleyeceğim. Şunu belirtmeliyim ki bizim için çok ama çok özeldir. Çocukluğuma dair güzel bir anıdır ayını zamanda. Ne diyordum işte külleme beni o günlere götürdü. Emektar kadınlarımız arada derede fırsat olursa bu küllemeyi, saç arası böreği yaparlardı. Çocukluğumun şölenleriydi o günler. Yazarken çok duygulandım külleme bahane oldu sanki. Anadolumun çalışkan kadınları sizleri düşündükçe utanıyorum iş yaptım yoruldum demeye, sizlerin emeklerinizin yanında bizimki de laf mı ki....
Yazacağım size dair hikayeler külleme çok şey hatırlattı bana...

Hiç yorum yok: