15 Tem 2013

Kemal Doğanay-Yazıları,Makaleleri,Şiirleri

HAYATI

Türk Edebiyatçılar ve Kültür Adamları Ansiklopedisi şairimizin yaşam öyküsünü şöyle vermiştir;
Şair.1954, Karaşeyh Köyü/Zile/Tokat/ doğumlu .İlkokul’u köyünde, Ortaokulu Zile’de okudu.
Tokat Öğretmen Okulu (1972) ve AÖF iktisat Bölümü (1988) mezunu.
1972 yılından itibaren Kastamonu, Ankara, Tokat ve Almanya’da görev yaptı. Mesleğindeki
Başarılarından dolayı ödüller aldı.
Evli ve üç çocuk babası.
Yazı ve şiirleri; Bozkurt Dergisi’nde başlayarak, Ortadoğu, Millet, Her gün,Tercüman,Türkiye,
Cide Postası, Zile Postası (23 yıl yazdı) Gazeteleri ile Öncü, Milliyetçi Yol, Hakses, Diyanet,
Eğitim Alanı, Çağdaş Eğitim, Kümbet, Memleket ( Yayın Kurulunda),İnsanca,Dost,Tribün
( Baş Yazarı),Dergilerinde yayımlandı.
Cıvıltı adlı Çocuk Gazetesi’nin Genel Yayın Yönetmenliğini yaptı. Türkiye Yazarlar Birliği
Üyesidir.
ESERLERİ;
1.Elif Ana ( Çocuk Hikayesi )
2.Sevda Şiirleri ( Şiirler )
3.Can Eriği ( Çocuk Şiirleri )
4. Akıncıların Ruhu ( Roman _Tefrika).

TÜM YAZILARI

    GÜZEL KUŞUM    
    DAHA DÜN GİBİ    
    HEM OKUDUM    
    SEVDALI YÜREĞİM    
    BENİM KARGAM    
    SİZ TÜRK MÜ SÜNÜZ?    
    SAMANYOLUNDA DÜŞ    
    HASRET KALDIĞIM GÜNLER    
    İNADINA YAZMAK                        
    ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN    
    KARANFİLLİ LEBLEBİ    
    BEKİR ALTINDAL    
    23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE Ç    
    BUYURUN AÇILIŞA!    
    ONURUYLA YAŞAMAK    
    CAN ERİĞİ    
    HECEYE GÖNÜL VERMEK    
    KUM SANATI    
    DENİZDE KUM    
    ER MEKTUBU GÖRÜLMÜŞTÜR    
    YİNE BAHAR GELDİ    
    MASAL BU YA    
    ÇATLAK    
    BENİM ÖNCÜLERİM    
    ZAMANSIZ ÖLÜMLER    
    MÜCADELEYE DEVAM    
    PERİ MASALI    
    SAHİLDE AKŞAM    
    VEDA YEMEĞİ
    ZİLE'DE ZAMAN
    ZİLELİ ARKADAŞIMIZI TANITMAK İSTİYORUM
    ABDULLAH CEBECİ VE KELİME-İ ŞEHADET KİTABI
    ŞEHRİN SOKAKLARI 
    BÜYÜK HAYELLERİN ADAMI
    ZİLE KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ 
    EVLİYA PINARI
    KABİR ÜSUK 
    KOCA MISTIK KAA!
    KAYMAKAMIN İTİ 


DERLEMELERİ

   YAŞANMIŞ BİR ZİLE HAMAM FIKRASI
   BEKLE BENİ BABA
   CEZAYİR TÜRKÜSÜ 

Hiç yorum yok: