21 May 2013

Sevgili Vefakar Arkadaşım "Mehmet Metin Ataolur" Doğum Gününü Kutluyor, Başarılı Ömürler Diliyorum..


"Mehmet Ali Erdin"
Sevgili Mehmet Metin Ataolur!
Sen doğmadan önce sizin evin çocuğu gibi idim. Babaannen, Mehmet Bey Hoca Efendi deden, baban, amcan bana candan, samimi şefkat gösterirlerdi. Babandan çok yararlandım. Bakış açımın gelişmesinde Mehmet Yaşar Arı ve baban Ahmet Nezir Ataolur'un katkıları büyüktür..
Ataolur ailesine bitmez tükenmez sevgi ve saygılarla bağlılığımı sürdürüyorum. Bir çocuk ailenin asalet örneğidir. Seni de bu yüzden takdir ediyor seviyorum. Muhterem anneniz Atiye Hanımefendi ablama Yüce Allah'ımdan cennet mekan diliyorum.
Sevgili Mehmet Metin Ataolur;
iyi ki doğdun.. Doğum gününü kutluyor, esenlik, esinlik, selamet içinde nice mutlu, başarılı ömürler diliyorum..
Dedim ya, iyi ki doğdun!..


"Mehmet Metin Ataolur"
Harikulade izlenimleriniz.. yıllar evvelinden buğüne kesintisiz devam eden fevkalade dostluk bizi bahtiyar etti.. Babamlara da bu fevkalade intibalarınızı güzel yorumunuzu okuyacağım.. Hatıralar ne güzel.. sevgi ne güzel.. artık aramızda olmayanların ..hayırla anılması ne güzel.. Mevla böylesi dostlukların , saygı ve sevginin ,sefkatin, sadakatin toplumumuzun genelinde yaygınlaşmasını. İnsanlarımızın birbirini daha çok sevip saymasını menfaat ve çıkar düşüncelerinin ön planda olmamasını nasip etsin.. İyiki Sizde Varsınız..İyiki diğer dostlarımız kardeşlerimizde var..
Mazideki dostlarımızı sevdiklerimizi hiç bir zaman unutmuyoruz.. Mesela Fuat Başdoğan Hocamız.. O Kadar çok severdikki.. Fuat Amcamızdı.. canımız ciğerimizdi.. Gülten Hanımefendi Hakeza.. Biz dün kocaman bir aileydik.. ne Alirfan Amcayı UNUTTUK NE DE BAŞKALARINI.. BU Vesile ile Yaşar Arıyı.. Cemaleddin Gazez'i.. Hüseyin Altın (babaemmimi) ve daha nice dostlarımızı rahmet ve özlemle anıyoruz.. Diğer kardeşlerimize Dostlarımıza Sağlıklı uzun Ömürler diliyoruz..
İYİKİ VARSINIZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ..

ZİLE HABERİN YORUMU
ARKADAŞLAR DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLAMA MESAJINDAKİ SADELİĞE,ZARİFLİĞE,İNCELİĞE BİR BAKIN NEKADAR GÜZEL KELİMELER,VERİLEN CEVAPTA AYNI GÜZELLİK VE İNCELİKTE İŞTE KÜLTÜR BÖYLE BİR ŞEY OLSA GEREK

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Mehmet Metin Ataolur"
Teşekkür ederim Canım Kardeşim..Mevla tüm kardeşlerimize, hemşehrilerimize sağlıklı ,mutlu nice güzel günler Bahşeylesin..