15 Kas 2011

Mehmet Sezen - KÖŞE YAZILARI VE MAKALELERİ


Zile Turizm ve Tanıtma Derneği Başkanı
(Ressam - Karikatürist - Elektrik Teknikeri)

1934 yılında Zile'de doğdum. İlk ve orta tahsilimi Zile'de, Meslek Lisesi'ni ise 1955 yılında İstanbul'da tamamladım. Daha sonra iki yıllık açık öğretime devam ederek I. Sınıf Elektrikçilik Yetki Belgesi'ni aldım.  Yedek Subay olarak İzmit'te askerliğimi tamamladıktan sonra Erzurum Elektrik İşletmesi'ne girdim. Burada Tablo ve Kumanda Memurluğu ve Şebeke Şef Vekilliği yaptım.
Zile Belediyesi Elektrik İşletmesi'nde Şebeke Şefi olarak Eylül 1959'da göreve başladım. Bu sosyal ve kültürel faaliyetler yapıladursun, cesur bir karar alarak memuriyetten ayrıldım.
Dizdaroğlu Elektrik isimli işyerimi açıp serbest çalışmaya başladım. 1968'de başladığım ve başarı ile yürüttüğüm serbest iş hayatımda Zile'mize yerimi aratmayacak onlarca eleman yetiştirerek yuvadan uğurladıktan sonra 2000 yılında iş hayatımı da noktalayarak kendimi emekliye ayırdım.

YAZILARI VE MAKALELERİ

  1. ULU CAMİİ RESTORASYONU
  2. ZİLE LİSESİ RADYOSU
  3. ANILARDA KALAN ZİLE LİSESİ RADYOSU
  4. ZİLEDE ELEKTİRİĞİN TARİHÇESİ
  5. DEREBOĞAZINA BİR GÖLET
  6. ZİLE PANAYIRI'MI? YOKSA FESTİVALİ'Mİ?
  7. ZİLEMİZ HAKKINDA
  8. DEREBOĞAZINA YAPILMASI DÜŞÜNÜLEN GÖLET HAKKINDA
  9. YOL VE BARAJ
  10. FİKRET TARHAN'I ANARKEN
  11. AMFİ TİYATRO
  12. ZİLE'Yİ KOYACAK YER BULAMADIM 
  13. ZİLE KÜLTÜR DERNE ĞİNİN KURULUŞU VE “ÇAĞILTI’NIN” SANCILI DOĞUŞU 
  14. ZİLENİN KADERİ AMFİTİYATRO 
  15. KUZEY MAHSULÜ/MEHMET SEZEN

Hiç yorum yok: