15 Ağu 2012

Mehmet GÜVENÇER - KÖŞE YAZILARI VE MAKALELERİ

Mehmet GÜVENÇER

Kendi Kalemi ile Mehmet Güvençer;

21 Şubat 1941’de Zile’de doğmuşum. Çocukluğum, ortaokulu bitirene kadar Zile’de geçti. İstiklal İlkokulu ve Zile Ortaokulu’nda okudum. 1958 yılında Tokat Erkek İlköğretmen Okulu’nu bitirdikten sonra atandığım Zile-Acıpınar Köyü İlkokulu’nda 4 yıl öğretmenlik yaptım. Sınavlarını kazandığım Diyarbakır Eğitim Enstitüsü’nü bitirdim.Denizli-Acıpayam Lisesi (4 yıl), Tokat-Turhal Lisesi (8 yıl), Tokat-Zile Fevzi Çakmak Ortaokulu (4 yıl), İzmir-Bornova Anadolu Lisesi (8 yıl)’nde Türkçe Öğretmeni ve müdür yardımcısı olarak görev yaptım. 1988’de emekli olduktan sonra bir özel öğretim kurumunda 18 yıl yöneticilik yaptım.
Evliyim, iki çocuğumuz var. 1980 yılından beri İzmir’de oturmaktayım. Yılda 3-4 kez geldiğim Zile’yle bağlantım sürmektedir.

YAZILARIM

  1. ZİLE (ŞİİR)
  2. ZELA'DAN ZİLE'YE TARİHİ YOLCULUK ADLI YAPIT VE BAZI ÖRNEKLER

Hiç yorum yok: