11 Ağu 2011

Mehmet Ali Erdin - KÖŞE YAZILARI VE MAKALELERİ

Mehmet Ali Erdin

Mehmet Âli Erdin Hakkında
Doğum Tarihi 25 Mart 1946
Bekâr, Aslen Yıldızeli/Sivas kökenli, Erzurum doğumluyum; çocukluğum gençliğim Zile/Tokat'da geçti, Ankara'da yaşıyorum. Kültür danışmanlığı, şiir-öykü dalında edebiyat, basın-yayın, araştırmacı yazarlık çalışmaları sürdürüyorum..
tokat öğretmen okulu 1969 Mezunu
Türkiye İş Bankası A.Ş. Kıdemli Sevis Şefi · Zile, Tokat
Türkiye İş Bankası Zile, Ankara, Kalecik, Ankara, Beşevler Şubeleri,
Genel Müdürlük Kültür ve Sanat Müşavirliği, 
İş Bankası A.Ş. Kültür Yayınları İş Türk Ltd.Şti. -Emekli-
Siyasi Görüş 
Sosyal demokrat Hiç bir siyasal, sosyal ve dinsel kimlik ayırt etmeden; tek vatan, tek bayrak, tek dil (türkçe) ve bir millet birlikteliği gücüne dayalı yaşamak, yaşatmak.. Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, muasır medeniyet seviyesini yakalamak için çok çalışmak azim ve kararlılığında olmak!

YAZILARI
  1. TAKDİR VE TEŞEKKÜR 
  2. SAYIN MEHMET ALİ KÜLEBİ'YE 
  3. CAHİT KÜLEBİ VE ONBEŞLİ TÜRKÜSÜNDEN RANT SAĞLAMAK
  4. ZİLE’Lİ Prof. Dr. Mehmet Münir ATALAR’ı Sevgi ve saygılarımla selamlıyorum..
  5. ZİLE'LİLER!.. 1965-73 YILLARININ ZİLE LİSESİ ÖĞRENCİLERİ..
  6. ZİLE’LİLER BU TARAFA BAKIN BENİ DİNLEYİN! 
  7. ACILAR DİZİMİ "İNCİ TANELERİNDEN BİR TANESİ" ZİLE’NİN ALİ RIZA EKEN’İ 
  8. SEVGİLİ ARKADAŞIM, Dostum CAHİT KOÇÇOBAN!..
  9. ZİLELİ DOSTLARIM/HEMŞEHRİLERİM 
  10. SONSUZLUĞA UĞURLADIĞIMIZ,BİR DOST
  11. ZİLE ORTAOKULU TARİHİNDEN ANEKDOTLAR 
  12. SEVGİLİ MUSTAFA AKSOY

Hiç yorum yok: