11 Ara 2011

ZELA "AHDIM VAR" KLİBİNİ ÇIKARDI

SEVGİLİ DOSTLAR BENDEN MADDİ ve MANEVİ DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN SPONSORLARIM SARILAR TÜRKÜ KONAĞIN'DAN ERDİ GÖKÇE, AYDIN GÖKÇE VE DOSTLAR İNŞAAT ALAATTİN DİNLER BEY'E, KLİP YÖNETMENİM RIDVAN AHMET'E, MÜZİK YÖNETMENİM KADİR ŞEKER'E,SENARYOYA KATKISI OLAN HÜSEYİN ÖZÜTÜRK'E KLİPTE EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARIM; KUTUP TÜRK'E,SAADET TAŞ'A,SANATÇI ARKADAŞIM NESRİN YETKİN'E, ve ÇOK DEĞERLİ MÜZİSYEN ARKADAŞIM SERDAR ÇALGICI'YA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM. DOSTLAR İLK KLİBİMİ SİZLERE SUNUYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.SAYGILARIMLA...
ZELA...
ZELANIN SAYFASINA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ TIKLAYIN


5 yorum:

Eryaşar dedi ki...

Nurdan Arlı
ANKARADAN VE KIRIKKALEDEN ARKADAŞLARIN OLARAK SENİ TEBRİK EDİYORUZ ZELACIM ...HARİKA BİR İŞ ÇIKARDIN ...DİNLEDİĞİMİZ DİĞER SES SANATÇILARINDAN EKSİĞİN YOK FAZLAN VAR.. KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİNDEN ARKADAŞLARIN OLARAK SONUNA KADAR YANINDA VE DESTEKÇİNİZ...BEN İNANIYORUM Kİ ZELA İSMİNİ DUYMAYAN KALMAYACAK ... HERKESİ DESTEĞE BEKLİYORUM ARKADAŞLAR , ARKADAŞIMIZIN YANINDA OLALIM ... HER ZAMAN YANINDAYIZ CANIM ARKADAŞIM , SENİ CANI GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUZ...HERKES PROFİLİNDE PAYLAŞSIN LÜTFEN ...

durmus dedi ki...

TOKAT İLİ ZİLE İLÇESİ ALIÇÖZÜ(KASIN)KÖYÜNDEN ÇIKAN PARLAK BİR SES SANATÇISI, SENİ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ.

NURETTİN MUTLUŞAHİN dedi ki...

Ankaradan sana başarı dileklerimle yolunuz açık olsun..

ali daştan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ali daştan dedi ki...

ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞI
BAŞARILARININ DEVAMINI
DİLİYORUM KLİBİN ÜLKEMİZE
MİLLETİMİZE HAYIRLI UğURLU
OLSUN ALLAH UTANDIRMASIN.
ANKARA DAN DAŞTAN AİLESİ.