18 Ara 2011

ZİLE BELEDİYESPOR İLE TURHAL GENÇLERBİRLİĞİ MAÇI 1-1 (video)

               Tokat Amatör Futbol Ligi Bordo grupta mücadele eden Zile Belediyespor ile Turhal Gençlerbirliği ile oynadığı maçta 1-1 berabere kaldı.
               Zile İlçe stadyumunda oynanan erteleme maçında her iki takımda ilk yarıda bir, birlerine üstünlük sağlayamadı. İkinci yarıda Zile Belediyespor Semih’le 1-0 öne geçti. Belediyespor 1-0 öne geçtikten sonra maç setleşmeye başladı orta hakem tercih haklarını sürekli Turhal Gençlerbirliği oyuncularından yana kullandığı maçta Turhal Gençlerbirliği oyuncusu Sami’nin attığı golle skora denge geldi ve maç bu sonuçla 1-1 sona erdi. Zile Belediyespor 14 puanla liderliğini devam ettirirken en yakın rakibi ile arasındaki 3 puanlık farkı da korudu.
Maçla ilgili açıklama yapan Zile Belediye Başkanı Lütfi Vidinel Oyuncularımızı oynamış olduğu güzel futboldan dolayı kutluyorum ilk devreyi lider kapattık lig sonunda inşallah mutlu sonuca ulaşacağız dedi.

11 yorum:

Eryaşar dedi ki...

HARUN BOZDAĞ
Sezona yaklaşık 100 milyar bütçe ayırıp hedefleri olan bir zile takımının sadece 5-6 oyuncusu g.o.p üniversite okul maçlarına gitmesi ile bu maçı ileri bir tarihe ertelemesi..TURHAL GENÇLERBİRLİĞİ takımının bir futbolcusu olarak kafamızda “? “bıraktı…çünkü son 2 haftada alınan sonuçları ve ortaya konan futbolu duyduk diğer açıdan da mantık hesabı yapsak 20-21 kişilik kadroya sahip olan bir takım 6 oyuncusu yok diye bu maçı iptal ettirtyorsa bu KORKAKLIK ve ÇEKİNGENLİK tir…saygılarımla…

Eryaşar dedi ki...

Erol
100 mılyar bütce bır takıma ayırılıyor okdar emek veriliyorsa işi şansa bırakmaya eksik oyuncularla maça cıkmaya gerek yok. yapılan erteleme normal ve dogru bır iştir kımsnın agzına laf bırakmaya gerek yok

Eryaşar dedi ki...

Hasan Canlı
Maç ertelendi diye canınmı sıkıldı haruncuğum ne kadar büyük bir oyuncu olduğun yazmış olduğun yazıdan belli zile belediyespor seni almadığında ne kadar haklı imiş sporcu önce ahlaklı sonra centirmen olur bunu sana öğretmedilermi.

Eryaşar dedi ki...

HARUN BOZDAĞ
Sevgili hasancığım biz burda beni neden almadılar yada neden zile bld spor da yokum tartışması yapmıyorum..Ben zile bld spordan daha üstün, daha bir başarılı takıma geldim zaten geçen yılın play-off oynayan takımındayım ben kötü biri olsam beni transfer ederlermi hayır herkezin kalitesi ortada,ben onları aştım zaten, alındığım yerde ki durumum belli zile o kadar transfer yaptı 10 puan topladılar, ben bütçesi kısıtlı bir takımdayım 10 puan,farkı futboldan anlıyorsan anlarısn… gelelim ahlak dersine; merak etme adamına göre centilmen adamına göre ahlaklıyım beni yakından tanıdığın açıkca ortada..biz ailece sporcuyuz ve ben burda kendi takımımın hakkını savunuyorum( TURHAL GENÇLERBİRLİĞİ)..formda takımız zorlu tarım maçını geçmişiz bu maçın iptali bir futbol takımı olarak planlarımızı alt üst etti..sen burda beni eleştirceğine gitte o kadar transfer yapan takımın yöneticisi hocasına deki şu harunu niye konuşturuyorsunuz elinizdeki futbolcularla çıksaydınız dee..ama zilede futbol anlayışı bu..tokat askf ye verilen listede 9 kişinin adı yazıyo ama turnuvaya giden oyuncu sayısı zile bld spordan 4 biz bunları araştırdık konuşuyoruz..

Eryaşar dedi ki...

Emre
ne kalıtelı oyuncusun be harun transfer yapmışsın turhal genclerbırlıgıne masallah:) buralardan kovalama bazı selerı bıyerlere varamazsın kendını rezıl ettgınle kalıorsun gerek yok

Eryaşar dedi ki...

Hasan Canlı
Harun bozdağ bu tür açıklama ve bildirileri sporcular değil kulüp yapar sen her fırsatta kulübün adına açıklama yapıyorsun sen futbolunu oyna açıklama kısmını kulüp yetkililerine bırak

Eryaşar dedi ki...

HARUN BOZDAĞ
Bende kulubün yetkilisiyim kardeş,varmı itirazın,sizde kabul edin korktular ve maçı oynamayı istemediler.bana ne yapacağımı sen öğretemezsin zaten bende öğrenccek yaşı geçtim.burda tecrübelerimi yansıtıyorum.yok öyle 3-4 adam olmayınca maç erteletme falan ben bunu dile getirdim..sonuna kadarda haklıyım..

Eryaşar dedi ki...

Hasan Canlı

ne kadar büyüdüğün belli
insan büyüdükce küçülmesini bilmeli sen bu kafayla çok yükselirsin

Eryaşar dedi ki...

HARUN BOZDAĞ
KİM Rezil oldu görüyoruz emre bey,ALLAHA ŞÜKÜR rezil olacak bi durumumuz yok zile gündem bu konuya değinmiş bende yorum yazdım sizinde düşünceleriniz önemliydi ama siz olayı kişiselleştirdiniz.ben HARUN BOZDAĞ IM zilede yerim belli yurdum belli…Şunu unutmayın “BEN DOĞDUĞUM YERE İHANET ETMEDİM Kİ;ŞİMDİ DOYDUĞUM YERE İHANET EDEYİM..”Ben bi şeylere varacağım tarihi erteledim…sizin savunduğunuz ZİLE takımında 1 tane bile zileli oyuncu oynamıyor..hepsi tokattan oyuncu bunları bilmeden buralarda yorum yapmayın..ZİLELİLİK bu değil..

Eryaşar dedi ki...

Okan Can
Turhal Gençlerbirliği çok güzel futbol oynuyor.Gençleri tebrik ediyorum. Geçen hafta hakemin taraflı yönetimine rağmen maçı kazandılar. Liderlik onların hakkı. Harun olumsuz bir kelime söylemedi. Tanımıyorum kendisini ama

Eryaşar dedi ki...

Emre
illa zileliler olmak zorunda deıl hala kişiselleştiriyorsun konuyu . başarıya gidilecekse tokatlı yozgatlı farketmez zile belediyespor başarılı olacak sonucta öyle değilmi yanlış düşünüyorsunuz yıllardır bu yuzden başarı gelmıo . fevzi cakmak zilelide ne oluyor 1 tane zılelileri oynattgımız takımımız var işte