25 Nis 2011

Yabancı Öğrenci Gözüyle Zile



Zile'ye Dair...

Öncelikle başlatmış olduğum tartışmanın bukadar dikkat çekeceğini ve
mercek altına alınacağını hiç düşünmemiştim.Yani Zile'de duyarlı
abilerimizin olması beni gerçekten çok mutlu etti.Üniversiteyi kazandığım
2006 yılında hemen Zile fotoğraflarına heyecanla bakmıştım,araştırdım,Zile
hakkında çok güzel şeyler duydum.Çok şirin bir ilçe,insanları çok sıcak
kanlı diye.Hemen hayal kurmaya başladım,hatta boyumun uzun olması ve
basketbola olan ilgimden dolayı ve Zile Basketbol takımınında var olmasınıda
duyduktan sonra Gülsenem hanımla görüşüp Basketbol takımına katılmayı bile
düşündüm.Yani benim amacım Zileye faydalı olmaktı,Basketbol oynayarak
ilçenin adını birazda olsa duyurmak için gayret
göstermekti.Hattabasketbolun yanı sıra Tokatta Hazırlık
okurken,İstanbuldan bir radyoyla
iletişime geçip Zilenin reklamını yaptırma konusunda bile anlaştım.Ancak
olmadı.Şimdi ben Zilede olmam gerekirken Adanadayım ve önümde Öss hazırlık
kitapları var.Zileyi kazanmak bir anlamda benim hayatımı gözden geçirmeme ve
Ailemle karşı karşıya gelmeme neden oldu.Bir diğer anlamda Zileyi kazanmak
hayatımın hatası oldu.Ha şimdi bazı arkadaşlar çıkıp duygu sömürüsü
yapıyorsun diyebilir.Desinler umrumda değil,ben sadece Zile'nin ve
Zilelinin gerçeklerini anlatmaya çalışıyorum.Yani "Sadece Ben" diyen ve
evini kiralamaya gittiğimde yüzüme bile bakmayan,hatta normal değerinin
üstünde kira bedeli vermeyi teklif ettiğimiz halde "Vermiyorum kardeşim"
diyen Zileli ABİLERİME ufakta olsa bir mesaj yollamak istiyorum.Yoksa duygu
sömürüsü falan yapmak kim,Ben kim!!!Herşeye rağmen Zileli büyüklerime yinede
çok teşekkür ediyorum ve saygılarım sonsuz diyorum.Zileye sahip çıkmak
lazım,bunu bir öğrencinin söylemesi Zileli için nekadar önemli,nekadar
dikkate alırlar bilemem ama ben yinede şiddetle öneriyorum.İlçenize ve
ilçenizin CAN DAMARI ÖĞRENCİLERE sahip çıkın lütfen.Bu öğrencilere
evinizi verirseniz eviniz yıkılmaz...Bu Zile için son mesajımdı.Bu günden
itibaren kendi hayatım için yeni bir mücadeleye başlıyorum.Kendinize iyi
bakın.Hayırlı günler...

Hiç yorum yok: